är det inte det ena, så är det, det andra...

Haloo!

Hoppas att ni alla har haft en bra dag!
Det har inte jag!

Som ni som läst mitt förra inlägg vet, så har jag utslag i hela ansiktet !!
Lyckades dölja det ganska bra, under lager av täckstift och puder. (inte det jag hade igår som orsakade detta)

När Hanne skulle till skolan i dag på morgonen, så var det punka på cyklen =(
PUNKTERING!
Blev att ta min!!
Hade tänkt cykla bort till jobbet idag!

Har bara en halvtimmes lunch, och igår gick jag så jag fick kramp i skenbenet, och maten som jag lyckades slänga i mej satt uppe i halsen, när jag frustande och pustande kom tillbaka efter lunch...

Var som "SALLY" haha  Hon kommer  ju alltid försent , och kommer inrusande på biblioteket 
Sally (DVD)( Roligt för er som sett den svenska serien som gick för ett antal år sedan på tvn)
Ni andra!! Ni har missat något!!

Idag fick jag då gå igen .....
Gick som en galning, försökte slänga ut hunden så han fick kissa av sej, samtidigt
som jag bytte byxor!! Måste ha blivit jävligt smal, för jag har inte gjort annat än gått och dragit upp byxorna,
hela förmiddagen,Irriterande=(

Värmde till min mat, och såg då att hunden inte var ute!!
 Han satt vid mina ben!!  Han ville minsann inte vara ute själv!!

Var bara att ta en tugga, och ut på gården, in och ny tugga!! Hann inte äta inte mycket mat!
Vilket resulterade i att jag blev yr och frös innan jag slutade!!

Väl hemma var det bara att förbereda kvällsmat, J ska bort och kolla på fotbolls matchen!!
Var så jävla hungrig!!
Efter maten, var jag tvungen att lägga mej en stund på soffan, somnade en mickro sekund, sen väckte Tyzon mej =((
Känner mej febrig och skit slut just nu!!
Får inte bli sjuk!!!

Men är det inte det ena, så är det, det andra!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackare! :(

2009-05-13 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0