Alicia bloggar del 2

En snabb rapport från Alicia bloggar... 

Nu har vi kommit ur pyjamasen.både mommo och jag! 

 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på...

Testar min rit matta ett tag.. 

Jag tycker inte om att ha håret i ansiktet, och så blir det Hajjamat = tovor i håret, som gör ont att kamma ur =(

Mormor kan inte sätta upp mitt hår i en tofs !

hon går ju runt med tjocka vantar på!

förstår till och med jag att inte det funkar..

Hanne kan! så jag får vänta tills hon kommer ner 

Äntligen vaknade moster Johanna...som jag väntat. 

Så! Nu är håret i tofsar..

ville ha 2 st...hi hi hi lite ska hon väl göra!

Även mormor fick en tofs =)

 

       

Moster Johanna visar mej bilder som mamma och pappa skickat.

De är på bebisen i magen 

Måste säga att på mammas bild såg man att det va en bebis!!

men vad pappa har fotat kan man undra...fast moster hanne säger att det oxå är bebisen...

tror jag inte ett dugg på!

Hoppas jätte jätte mycket på att bebisen ser ut som på mammas foto =) 

Mormor har lovat att vi ska gå till Netto sen, för att se om vi hittar något skoj

Fast jag vet att de har godis där..

Hmm kan nog säkert få något gott, fast det inte är lördag! 

Nu kom Morfar in och säger att det regnar ute, nu kan ni ju inte gå!

TYPISKT!!! ja ja man får väl vänta och hoppas att vädret blir bättre.. 

Vi ska äta rotmos och något lägg...vet inte om jag tycker om det?!?

Fast det finns små korvar i kylskåpet, har jag sett=)

Återkommer senare....

hejhopp

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0