Alicia bloggar

Hej Jag heter Alicia.

 

Jag ska vara hos mormor och morfar i 2 dagar.

Mamma och pappa har åkt iväg, långt bort för att se hur babyn i min mammas ser ut!

 

Jag har lovat mormor att jag ska hjälpa henne blogga.

Det verkar ju inte hända så mycket i mommos liv, så jag ska se till att hon får något att skriva om =)

Bra va?

 

Igår kväll tittade mommo och jag på Toy story 3. Mormor sa att det är som på bio! Har bara varit på bio en gång, men att sitta här i soffan med mommo, är INTE som bio. Fast när mommo frågar om det är mysigt, nickar jag...

 

Hon har ju inte ens popcorn hemma, så jag fick puffar i en mugg att tugga på, det äter man INTE på bio...det vet jag.

Ja ja hon gör så gott hon kan! Fast moffa ska köpa popcorn och festis till mej idag =)

 

Nu har vi ätit frukost och jag har fått på mej lite kläder.

Dagen kan börja...

Morfar försöker fixa fram film som jag kan kolla på, ur en svart liten låda som mamma skickat med...hoppas han hittar något kul att titta på så vi kan leka ”BIO” i kväll med...

 

Nu har jag inte tid att blogga längre...

återkommer hej hej

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0