Ett gott slut och Ett Riktigt Gott Nytt År

Jaha! Då var det sista dagen på År 2012!

 

Tänk vad saker som hänt under detta året..

Både goda och dåliga saker har inträffat...brukar ju vara så..

Tänker inte ens summera detta året som gått...

Vill försöka avsluta årets sista dag med att försöka fokusera på det positiva =)

 

Har läst i tidningen att journalister gått runt och frågat ett ex antal personer om de har några nyårs löften ,och vad de tänker avge för löften vid 12 slaget

Det var mycket blandade svar...

Hur många av oss har inte lovat Sluta röka, banta, börja motionera eller utföra olika saker?????

Hur går det med dessa löftena?!?!

 

Kan bara gå till mej själv..Har stått vid 12 slaget och avgett ett ex antal löften.

Många av dessa löftena har varit att sluta röka!

Ovanligt löfte va? Tror inte jag är ensam om det =)

 

Man står där lite lagom i hatten, och säger att man ska sluta röka.

Cigaretterna ihop knölade och förstörda..för man tror ju till 100 % att detta ska gå =)

Fast oftast går det bara ett par timmar in på det nya året, så inser man att beslutet kanske inte va så bra!

Då kommer paniken! Vem har cigg att låna ut, tills kiosk eller affär öppnar dagen efter?!? Känns det igen ? =)

 

Tyvärr har väl inte nyårs löften gått i uppfyllelse =(

Blev istället ett beslut i mitten av ett år!

Fast var faktiskt rökfri i nästan 3 år..sen började jag ingen =(

 

Jag för min del tänker INTE! Avge något nyårs löfte!!!

Jag tänker önska och hoppas på saker som jag skulle vilja inträffar år 2013 ..

För sådan är jag =)

 

Det är ju så mycket man tror och hoppas ska inträffa..

Tänker inte berätta vad mina önskningar är :)

Får nog ihop ganska många saker..

Blir att skriva ner dem, för att kanske kunna pricka av några av sakerna i slutet av 2013.

Om min blogg bumlingmamma.blogg.se finns kvar då!

Som kommer jag redovisa hur det gick =)

 

Dax att summera detta inlägget med att tacka alla som varit inne och läst min blogg

(kanske inte så rolig alla gånger och mycket gnäll, tyvärr, men jag skriver ju i första hand för min egen skull, då blir det lätt så)

 

Önska er alla Ett Riktigt Gott Slut och Ett Gott Nytt År!

Varm kram Carina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0