Hm blir inte lätt det här...

Idag har det varit en underbart solig vinterdag.
Tyvärr så har jag ej varit ute =(
Händerna värker och svider och eksemet på fötterna gör att jag inte får in ena foten i stövlen!
Men efter lite funderande här i eftermiddag, så kom jag på att jag har ett par typ som moonboots, som är lite stora..
Får testa dem i morgon.
 
Idag har jag börjat med en dunderkur penicillin igen!!
Hoppas nu verkligen på att den hjälper!
Börjar bli orolig för hur jag ska klara mej ensam, när Roland åker iväg och är borta 10 dagar =(
Kan ju inte böja mina fingrar, pga svullnad och sår..så matlagning kommer bli det STORA problemet om inte penicillinet hjälper lite snabbt!
Blir väl att köpa färdigrätter, piråger och billys pizza =)
 
Har svårt att skriva så jag avslutar med dagen ämne som är
 
Typ av killar jag faller för!
 
Haha lite roligt ämne...
Med tanke på hur min man ser ut och vad jag sen tycker är attractivt hos en man, går inte riktigt ihop  =)
 
Jag gillar långa killar mörkhåriga killar. Får gärna ha lite längre hår...
Normalbyggda med fina ögon och ett fint leende.
Att de är lite snyggt klädda och luktar gott är något jag uppskattar hos en man.
Får räcka som svar =)
 
Roland har åkt på fotbollsmöte, och jag ska mysa i soffan med tända ljus och gott kaffe!
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0