Liten sammanfattning...

Ups!
har varit dålig på att skriva i bloggen, nu på ett par dagar...
Fast inte lätt att skriva med vantar på...

Får göra en liten status upp date =)
I fredags var det helgstädning och tvättstugan som gällde.
Hände väl inget speciellt annars.

Fredagens ämne var

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON?

ja, om detta helt omöjliga skulle inträffa, så skulle jag väl få en hjärtinfarkt och dö!=)
Men det finns tusen saker jag skulle göra...orkar inte ens börja skriva, vad jag skulle använda pengarna till...
En sak är i alla fall att renovera hela huset, och medans detta görs ligger man i ett varmt land och njuter
av sol och bad =)


I lördags var det långpromenad med hunden och på eftermiddagen/kvällen kom Emmelie och Winton hit =)
Blev mat och mys.

Lördagens ämne var?

EN DÅLIG VANA, JAG ÖNSKAR ATT JAG INTE HAR?

Ja, att röka är väl en ska, jag skulle vilja vara av med!
Ska ta tag i det, nästa år!
Ska jag sluta, är det nicotin plåster som gäller för mej!
Tyvärr så reagerar jag något fruktansvärt, på huden, när jag tar bort plåstret på kvällen.
Med tanke på hur illa mitt eksem är! så är det inget jag vill utsätta mej för i dags läget.

Så kom söndagen.

En dag jag bävat för länge, och med tanke på hur vädret var,gjorde mej inte lugnare =(
Roland ska vara i Göteborg i ett par dagar, innan han fortsätter sin färd mot Stockholm i slutet av veckan.

Emmelie och Winton åkte hem med buss mitt på dagen.

Vid kl ett började Roland sin resa...
Blev oroliga timmar, innan han ringde och sa att han kommit fram okey!

Söndagens ämne ?

En bild på mej och vad jag hade på mej idag?

Kan ni glömma! Även om jag va ny duschad och fräsch, så tänker jag inte lägga ut någon bild.
Går som vanligt i jogging eller jumpsuit (ursäkta stavningen)
Söndagens utfit var en tvådelad svart jogging dress i alla fall =)

ja så var dessa dagar för mej...

Trött som en gnu...är väl penicilinet som gör det...

Åter kommer

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0