Måndag...

Måndag och ny vecka!
Hoppas att veckan + helgen går snabbt...så jag får hem min lilla gubbe ,snart igen=)

Idag kommer lilla Alicia hit, får se vad vi hittar på!
Hon är duktig på att sysselsätta sej själv, vilket underlättar när mina händer är som de är!
Fast, moster Johanna är ju hemma och kan leka lite med henne=)

Johanna jobbar eftermiddag/kväll, så det blir att äta kvällsmat själv.
Som tur är så skalade hon potatis åt mej innan hon åkte,
så det blir sprödbakad torsk, potatis och sås ikväll.

Såg att "halv 8 hos mej" har börjar igen.
Så då ska jag bänka mej framför tvn =)
Blir troligtvis soffan resten av kvällen med =)

Håller tummarna för att ovädret de har lovat inte kommer hit!!
Tycker det räcker med snö nu!

Dagens ämne är

NÅGONTING JAG OROAR MEJ FÖR!?

Ja, det va lätt!! Säg vad jag inte oroar mej för i stället =)
Är en person som oroar mej för en massa saker.
Hur mina nära och kära mår.Att alla ska må bra och ha det bra, Ekonomi, sjukdommar, väderlek,väglag, bilkörning...
listan kan göras hur lång som hels....

Önskar er alla en trevlig kväll =)

Slut för idag, tack för idag!
Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0