Maria

God fortsättning...har haft en fantastiskt rolig och härlig julafton =)
Det tackar jag Maria och Mathias speciellt för!!
När jag inte själv har kunnat fixa en traditionell jul här hemma,. pga mina händer och värk =(
 
Så detta blogg inlägg är riktad till min dotter Maria!
 
Det är andra året i rad som du räddar julen...
förra året var mitt eksem + värk i rygg och axlar som gjorde julen omöjlig för mej att ha här hemma..
Roland jobbade och själv kunde jag inte genomföra det =(
 
Måste säga att DU som julvärd är kanon bra =)
med ett sådant lugn och med strålande humör hela tiden (trots gnäll från mej ibland)
är nog ganska sällsynt!
 
God mat och trevligt sällskap !!
förra julen, blev ett minne och jag känner så stor tacksamhet för ...
du vet vad julen betyder för mej!
 
I år var det återdax..du fixar julen och vi tar med oss lite mat.'
 
Julafton börjar som vanligt med att vi = jag och mina syskon med familj  träffas för lite julfika.
En tradition som Mor och Far började med..då de båda är borta, så fortsätter vi syskon träffas.
 
Är så mysigt att träffas och önska varandra en riktigt god jul =)
Julen är ju fantastisk  högtid där umgänge har så stor betydelse ( iallafall för mej)
 
Sen åkte vi hem till Maria och Mathias för att fortsätta julfirandet.
Mathias pappa kom oxå dit.
God julmat, kaffe med goda tillbehör till kalle anka och hans vänner.
En tomte som fick oss alla att skratta och en jätte glad Alicia.
många och fina julklappar..
paket spel med mycket skratt...
 
Maria du är så Underbar...är glad att just DU är mitt barn...
Du är en sådan härlig människa och helt otroligt fin och närvarande mamma !!
 
Satt idag och såg en konversation mellan Alicia och dej..
Blev nästan avundsjuk på er realation.
 
Det var som om världen utanför stod still...
du lyssnade uppmärksamt på varje ord Alicia sa, man såg alla känslor så tydligt i ditt ansikte, du log, skrattade och va bara ett med din dotter =)
 
Så stort hjärta som du har, så tvivlar jag inte en sekund på att nästa barn ( som är i magen NU) kommer att få all uppmärksamhet och kärlek, precis det ni båda ger Alicia nu.
'Älskar dej Maria
 
Ett stort tack och en god fortsättning på julen..
 
Vill även tacka de som ev läser min blogg.
En god fortsättning och ett Gott nytt år
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Men ååååh gulle du!!! Nu fick du mig att börja gråta!! Så fint skrivet!! Tack så mycket!

Älskar dig!!

2012-12-26 @ 09:00:21
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Mia

Men ååååh gulle du!!! Nu fick du mig att börja gråta!! Så fint skrivet!! Tack så mycket!

Älskar dig!!

2012-12-26 @ 09:00:22
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0