Ont det gör ont !

Varning för gnäll!!!

Är så jä**a trött på allt just nu!!! Har F** inte sovit en hel natt på flera månader =(

Vaknar med brännande händer, som knappt har någon hud kvar pga allt kliande!!

Håller på att bli fullkomligt galen....

 

Mina händer är precis likadana som för 2 veckor sedan då jag var på hud i Kalmar.

 

Fryser som en hund och  infektionen och stafylokocker bakterierna är tillbaka och det blir nu en ny kur med Penicillin!

Here we go again

 

Är så tacksam att Roland är hemma och kan hjälpa mej! För som det är nu är det knappt inget jag kan göra utan hjälp =(

Bävar för nästa vecka då Roland ska vara borta i över 10 dagar =(

Hemhjälp sökes =)

 

Idag har det inte hänt så mycket här hemma...

Har mest pratat med hudläkare och sköterskor och en massa väntande =(

Är inte så pepp på att blogga, svårt att skriva =(

Så jag tar dagens ämne med en gång

 

Någonting jag vill ha, mer än något annat just nu.

 

Finns ju mycket....Fred i världen, inga dödliga sjukdomar, svält eller hemlösa...

listan kan ju göras hur lång som helst !

 

Fast idag är jag självisk och skriver om NÅGOT JAG vill ha just nu!

Ja det var ju inte svårt!!!

Jag vill ha släta fina händer, utan utslag, blåsor ,svullnader och sår!

Nu luktar det gott, Roland fixar kvällsmat, ska bli så gutt =)

Ha det gott och ta det lungt i trafiken.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Carina! Man får vara gnällig, och du har all rätt att få vara de...fattar inte varför du fått samma elände som syrran hade...vad har ni gjort för ont ;) hoppas nu att penicilinet hjälper denna gång!! kram från hanna

2012-12-06 @ 18:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0