Snö! ögon godis och vårkänslor...

Idag har det snöat hela dagen...undrar hur mycket vi fått egentligen?!
Roland har iallafall skottat 4 gånger...hittills 
 
Jag går med mina händer i bandage, för eksemet vill inte ge med sej ! Kommer bara upp nya blåsor som spricker sönder till stora självsprickor! och det gör SÅ ONT!! =(
 
Idag har jag haft herr besök! =)
Roland hann inte mer än iväg till affären, så knackade det på dörren...
 
In kommer en äldre herre och en  söt kille... Lite ögongodis så här på en tisdag är väl inte helt fel?;)
Men jag vet..."Se men inte röra" Men titta skadar ju inte 
 
Men tror att den yngre killen gillade Johanna mer än mej =(
Han sken upp som sola i Karlstad, när han fick syn på henne!! Typiskt!
Brädad av sin dotter...
(tror ju  i min lilla fantasi värld, att han skulle vara intreserad av lilla mej )
 
Sen knackade ytterligare en söt kille på dörren!
 
Blir lika glad varje gång det händer...alltså att det knackar på dörren =)
Tror ju att det är från Postkodsmiljonärerna !! 
 
Men men...
3 karlar i huset och ingen av dem är min man hihi
Den sista kille är ca 25-30 år, hälsade glatt på mej..2 gånger till och med =)
Han såg mej i ögonen när han pratade med mej oxå...
" Det börjar verka kärlek banne mej:::" NEJ Carina nu får du skärpa till dej lite här...
tar mej själv i örat! Dax att sluta fantisera och komma tillbaka till verkligheten.
 
När Roland kom hem tog han över och blev bundis med alla tre killarna...jobb snack och gamla militär minnen...
Att sätta in bredbandet gick snabbt, fast de ska visst återkomma för att göra mer senare...kanske nya söta killar som kommer då.=)
 
Nej! nu släpper jag tant snusket för ett tag....
 
Idag har jag pratat/ sett Emmelie och Winton på skype 2 gånger tilloch med...
Blir alltid lika varm i hjärtat när jag ser hur hans lilla ansikte skiner upp när han ser mej på datorn =)
Lilla hjärtat.
 
Har väl inte hänt så mycket idag...
 
Går över till dagens ämne som är
 
Min favorit årstid och varför?
Det första som slog mej var VÅREN!!
För att man kan se hur naturen börjar skifta i purkande härliga färger, och så vet man att detta bara är början!!
Man längtar till att det blir ljusare och ljusare och många månader av sol och värme.
Något som tycks avlägset när man tittar ut genom fönstret just nu!
 
Får gå ner och värma till lite Glögg till Roland och mej...
Trevlig kväll på er all
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0