Då var det Måndag igen!

 

Herre gud vad veckorna skenar iväg...snart har halva januari gått!

Tycker det ändå känns bra att månaderna går lite snabbt nu!

Ser ju fram emot att bli Mormor snart igen =)

Hoppas bebisen kommer på min födelsedag !!

Tänk vilken underbar födelsedags present det skulle bli =) 

Idag tog hela familjen en tur till Kalmar.

Har länge tänkt köpa mej en ordentlig/välsittande och skön

Tutt kasse” = BH ! 

Vill ha hjälp med att hitta rätt storlek och modell på en ordentlig bh...

För dom jag har sitter INTE bra!

Känns som en tvångströja, som lämnar märken och dessa jävla bågar som skär in i huden, som värsta giljotinen =(

Har gnällt över dessa obekväma ”tutt kassar ”länge nu! 

Fick ett present kort i julklapp av Roland på Underklädes affären ”Change” i Kalmar.

Så idag var det dax att prova ut något som passar och som man kan känna sej bekväm i! 

Snacka om att jag hade FEL STORLEK!!!

Jag köper 80 B i de behåar jag har...

Nu har jag (efter mycket slitande och justeringar av kunnig personal)

75 DD!! 

kanske därför de jag har satt åt och att bågarna skar in i huden och lämnade stora märken, efter ett par timmar =)

Det här blev dagens inköp! 

Sen blev det lunch på ”Mac Donald !

Blev även en tur ut till Hans City och Ikea =)

 

 

Skönt att komma hemifrån lite och slippa tristessen !

Framförallt att höra samma sak varje dag!

Den ständiga frågan varje morgon här i huset är” Vad ska vi ha för mat”

När hela familjen ska äta och en kräsen dotter som gärna vill ha lite extra mat att lägga i matlådan, så är det inte så lätt =(

fantasin börjar tryta nu!

Fast idag blev det inköp för dagens och morgondagens mat...så nu slipper jag kanske höra ” Vad ska vi äta idag” =) 

Köpte mej en Keno...”Lätt o vinne” säger de ju!

JA! jag vann =)) 

30 kr! Fast många bäckar små...kommer sluta med ett stort hav, eller? 

Nu blir det lite gott kaffe på maten, sen tv soffan.

Trevlig kväll på er =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0