Lördagkväll

Hej hopp i stugorna..Här kommer ett kort blogginlägg från mej =) 

Har varit en helt fantastiskt fin vinter dag!! Man kan knappt inte tro att det är Januari... man får ju vår känslor när man är ute =) 

Blev en långpromenad med Roland och Tyzon idag.

Har fortfarande problem med eksem på mina fötter, fast med stora kängor och tjocka strumpor som stötdämpare, så gick promenaden riktigt bra =) 

Väl hemma blev det Go fika =)

Sen började ishockey och då drog jag mej tillbaka... 

Hade en hel hög med skvaller tidningar att gå igenom!

har ju inte kunnat bläddra i tidningarna pga att det är skit svårt att vända blad med vantar på =(

För att skippa frustation och ilska lät jag tidningarna vara...

 

Men idag blev det att sitta i läshörnan och ta in allt skvaller till go musik ;)

 

Har en Harry Boy som jag måste kolla nu vid kl 18.00...

Man hoppas ju på någon liiiiiten vinns=)

Annars händer det inte så mycket här i Bumlingshuset =)

 

 

Roland håller på och lagar kvällsmat och jag skriver blogg =)

Lite god mat och dryck och sen tv soffan är väl vad som händer här i kväll.

Lika skönt är det =)

 

Ha en jätte trevlig kväll mina vänner

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0